Ενάντια στο πυρηνικό ολοκαύτωμα...
Με σύνθημα: «64 χρόνια μετά. Ποτέ πια Χιροσίμα. Όχι στα πυρηνικά και τους εξοπλισμούς. Έξω η Ελλάδα από το ΝΑΤΟ. Έξω οι βάσεις και τα πυρηνικά από την Ελλάδα», η Ελληνική Επιτροπή για τη Διεθνή Ύφεση και Ειρήνη (ΕΕΔΥΕ) διοργάνωσε σήμερα το απόγευμα φιλειρηνική κινητοποίηση στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Παρακολουθείστε εικόνες από τη διαμαρτυρία.
Αφορμή της κινητοποίησης αποτέλεσε η συμπλήρωση 64 χρόνων από το πυρηνικό ολοκαύτωμα της Χιροσίμα και του Ναγκασάκι, το 1945.
Από TVXS
Γαλλία: Κτηνοτρόφοι νοικιάζουν αγελάδες, παράγουν γάλα και μειώνουν τα χρέη
τους
-
Ξεχάστε τους λογαριασμούς ταμιευτηρίου, καλύτερα να επενδύσετε σε μια
αγελάδα γαλακτοπαραγωγής! Όσο παράξενη κι αν φαίνεται, αυτή η ιδέα κερδίζει
ολοένα κ...
Πριν από 19 δευτερόλεπτα













0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου