''Αραγε αν ζούσε ο ΑΡΧΕΛΑΟΣ [Πατηρ των δύο Αντωναραιων] ποιο θα ηταν το σκίτσο
του σε σχεση με τον ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ!!!!!!!!!
Από το Ημερολόγιο
Ο επίσημος γελωτοποιός της χώρας, που εμφανίζεται με το ψευδώνυμο «κυβερνητικός εκπρόσωπος» δήλωσε ότι ήταν καλά οργανωμένος ο συντονισμός. Προσωπικώς δεν αμφιβάλλω καθόλου για την αλήθεια των λόγων του Αντώναρου.Ο τίτλος του blog, δημιουργήθηκε καθ' υπέρβαση της σημασίας της λέξης και δεν εννοεί το γνωστό ορυκτό, αλλά την καταγωγή (Μαγνησία) του διαχειριστή.
Φιλοδοξεί βέβαια να μαγνητίσει την προσοχή σας.
Το blog δημιουργήθηκε, για την προβολή και συζήτηση θεμάτων κυρίως από την Μαγνησία αλλά και γενικότερα.
Είναι ένα blog προβληματισμού επί παντός επιστητού!
Παρακαλώ σχολιάστε στην Ελληνική γλώσσα (no greeklish).
Σχόλια σε greeklish, όπως και σχόλια υβριστικού ή προσβλητικού περιεχομένου θα διαγράφονται άμεσα.
ΜΑΓΝΗΤΗΣ Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template