Τα σενάρια για την επερχόμενη πώληση του νησιού, πυροδοτεί η συχνή παρουσία του Έλληνα Κροίσου στην Σκιάθο, ενώ σύμφωνα με μαρτυρίες ντόπιων, προχθές εθεάθη και πάλι στο νησί με την πολυτελή θαλαμηγό του. Σύμφωνα μάλιστα με το ίδιο δημοσίευμα, ο κ. Κοπελούζος, φέρεται να διανύει περίοδο διαπραγματεύσεων με τους ιδιοκτήτες του νησιού και όπως επισημαίνεται από ντόπιους, είναι πολύ πιθανό να πωληθεί τελικά το νησί εάν επέλθει συμφωνία μεταξύ του ενδιαφερόμενου και των ιδιοκτητών.
Ντόπιοι αλλά και επισκέπτες αναφέρουν ότι πρόκειται για έναν επίγειο παράδεισο 2.500 στρεμμάτων, ακατοίκητο, πευκόφυτο, δελεαστικό, διαθέτει νερό, μικρές λίμνες, θαυμάσιες αμμουδιές, οποροφώρα δέντρα, που όλα μαζί συνθέτουν ένα μοναδικό τοπίο. Το νησί που είναι ακατοίκητο, φέρει ανάγλυφα τα σημάδια του παρελθόντος, καθώς “φιλοξενεί” το παλιό ελαιοτριβείο που κάποτε έσφυζε από ζωή. Οι επιμέρους συντεταγμένες δημιουργούν σαφώς μια πολύ δελεαστική εικόνα για πολλούς μεγαλοεπιχειρηματίες, οι οποίοι έχουν κατ επανάληψη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αγορά του νησιού-κόσμημα της Σκιάθου. Στο μεταξύ ο κ. Κοπελούζος δηλώνει λάτρης της Σκιάθου και γι αυτό τον λόγο εξάλλου, την επισκέπτεται συχνά με το πολυτελές σκάφος του, στο πλαίσιο των καλοκαιρινών του διακοπών.
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
Ντόπιοι αλλά και επισκέπτες αναφέρουν ότι πρόκειται για έναν επίγειο παράδεισο 2.500 στρεμμάτων, ακατοίκητο, πευκόφυτο, δελεαστικό, διαθέτει νερό, μικρές λίμνες, θαυμάσιες αμμουδιές, οποροφώρα δέντρα, που όλα μαζί συνθέτουν ένα μοναδικό τοπίο. Το νησί που είναι ακατοίκητο, φέρει ανάγλυφα τα σημάδια του παρελθόντος, καθώς “φιλοξενεί” το παλιό ελαιοτριβείο που κάποτε έσφυζε από ζωή. Οι επιμέρους συντεταγμένες δημιουργούν σαφώς μια πολύ δελεαστική εικόνα για πολλούς μεγαλοεπιχειρηματίες, οι οποίοι έχουν κατ επανάληψη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αγορά του νησιού-κόσμημα της Σκιάθου. Στο μεταξύ ο κ. Κοπελούζος δηλώνει λάτρης της Σκιάθου και γι αυτό τον λόγο εξάλλου, την επισκέπτεται συχνά με το πολυτελές σκάφος του, στο πλαίσιο των καλοκαιρινών του διακοπών.
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου