Το Συμβούλιο παραπέμπει να δικαστούν με κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος στο Μικτό Ορκωτό του Εφετείου Λάρισας τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της κατασκευάστριας εταιρίας «Αθηναϊκή Τεχνική», τον ανάδοχο του έργου, τον εργοταξιάρχη και δύο επιβλέποντες του ΥΠΕΧΩΔΕ και συγκεκριμένα την προϊσταμένη του τμήματος κατασκευών και τον προϊστάμενο της διεύθυνσης οδικών έργων του υπουργείου.
Τους τρεις πρώτους βαρύνουν ευθύνες για μέτρα που δεν λήφθηκαν για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων στον περιφερειακό.
Αποτέλεσμα των παραλείψεων ήταν σύμφωνα με το βούλευμα να προκληθούν δύο τροχαία ατυχήματα που κόστισαν δύο ανθρώπινες ζωές.
Στις 25 Ιουνίου 2005 δικυκλιστής τραυματίστηκε θανάσιμα στο 4ο χιλιόμετρο του περιφερειακού. Εξαιτίας της ελλιπούς οδικής σήμανσης, της έλλειψης επαρκούς φωτισμού και τη μη τοποθέτησης μεταλλικών κιγκλιδωμάτων, ο οδηγός της δίκυκλης μοτοσικλέτας Αργύρης Βαξεβανόπουλος δεν μπόρεσε έγκαιρα να αντιληφθεί ότι πλησίαζε σε χαντάκι βάθους 90 εκατοστών. Η μηχανή του εξετράπη της πορείας του και ανετράπη και ο άτυχος οδηγός υπέστη σοβαρά τραύματα που οδήγησαν στο θάνατό του.
Στις 15 Μαρτίου 2006, ένας μαθητής 15 ετών, ο Θωμάς Τσιράκογλου, έχασε τη ζωή του σε τροχαίο που σημειώθηκε στον περιφερειακό, στον κόμβο Μελισσατίκων, εξαιτίας της μη σωστής ρύθμισης των φωτεινών σηματοδοτών.
Η προϊσταμένη του τμήματος κατασκευών και ο προϊστάμενος της διεύθυνσης οδικών έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ κατηγορούνται ότι παρέλειψαν να ασκήσουν συστηματική επίβλεψη του έργου.
Η δε προϊσταμένη του τμήματος κατασκευών, σύμφωνα με το βούλευμα, στις 14 Αυγούστου 2004 έδωσε εντολή στην εταιρία να δώσει το έργο στην κυκλοφορία πριν πέσει ο τελικός ασφαλτοτάπητας.
Μετά το τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον 15χρονο, μήνυση κατά παντός υπευθύνου είχε καταθέσει ο πατέρας του. Η μήνυση, οι αλλεπάλληλες αναφορές του Τμήματος Τροχαίας Βόλου για την επικινδυνότητα του δρόμου, καθώς και οι διαμαρτυρίες κατοίκων μέσω δημοσιευμάτων του τοπικού Τύπου είχαν προκαλέσει εισαγγελική παρέμβαση.
Βάσω Σαμακοβλή
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
Σχετικά δημοσιεύματα μπορείτε να διαβάσετε και στις εφημερίδες Μαγνησία και Νέος Τύπος
Τους τρεις πρώτους βαρύνουν ευθύνες για μέτρα που δεν λήφθηκαν για την ασφαλή κυκλοφορία των οχημάτων στον περιφερειακό.
Αποτέλεσμα των παραλείψεων ήταν σύμφωνα με το βούλευμα να προκληθούν δύο τροχαία ατυχήματα που κόστισαν δύο ανθρώπινες ζωές.
Στις 25 Ιουνίου 2005 δικυκλιστής τραυματίστηκε θανάσιμα στο 4ο χιλιόμετρο του περιφερειακού. Εξαιτίας της ελλιπούς οδικής σήμανσης, της έλλειψης επαρκούς φωτισμού και τη μη τοποθέτησης μεταλλικών κιγκλιδωμάτων, ο οδηγός της δίκυκλης μοτοσικλέτας Αργύρης Βαξεβανόπουλος δεν μπόρεσε έγκαιρα να αντιληφθεί ότι πλησίαζε σε χαντάκι βάθους 90 εκατοστών. Η μηχανή του εξετράπη της πορείας του και ανετράπη και ο άτυχος οδηγός υπέστη σοβαρά τραύματα που οδήγησαν στο θάνατό του.
Στις 15 Μαρτίου 2006, ένας μαθητής 15 ετών, ο Θωμάς Τσιράκογλου, έχασε τη ζωή του σε τροχαίο που σημειώθηκε στον περιφερειακό, στον κόμβο Μελισσατίκων, εξαιτίας της μη σωστής ρύθμισης των φωτεινών σηματοδοτών.
Η προϊσταμένη του τμήματος κατασκευών και ο προϊστάμενος της διεύθυνσης οδικών έργων του ΥΠΕΧΩΔΕ κατηγορούνται ότι παρέλειψαν να ασκήσουν συστηματική επίβλεψη του έργου.
Η δε προϊσταμένη του τμήματος κατασκευών, σύμφωνα με το βούλευμα, στις 14 Αυγούστου 2004 έδωσε εντολή στην εταιρία να δώσει το έργο στην κυκλοφορία πριν πέσει ο τελικός ασφαλτοτάπητας.
Μετά το τροχαίο δυστύχημα με θύμα τον 15χρονο, μήνυση κατά παντός υπευθύνου είχε καταθέσει ο πατέρας του. Η μήνυση, οι αλλεπάλληλες αναφορές του Τμήματος Τροχαίας Βόλου για την επικινδυνότητα του δρόμου, καθώς και οι διαμαρτυρίες κατοίκων μέσω δημοσιευμάτων του τοπικού Τύπου είχαν προκαλέσει εισαγγελική παρέμβαση.
Βάσω Σαμακοβλή
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
Σχετικά δημοσιεύματα μπορείτε να διαβάσετε και στις εφημερίδες Μαγνησία και Νέος Τύπος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου