Κανένα δρομολόγιο επιβατικών και εμπορικών αμαξοστοιχιών δεν πραγματοποιήθηκε χθες ενώ οι κινητοποιήσεις έχουν και συνέχεια.
Συγκεκριμένα, οι μηχανές των τρένων θα παραμείνουν σβηστές στις 17, 20 και 24 Ιουλίου όπως αποφασίστηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
Ειδικότερα, τις συγκεκριμένες ημερομηνίες θα πραγματοποιηθούν για κάθε ημέρα τρεις τρίωρες στάσεις εργασίας (6-9 π.μ., 2-5 μ.μ., και 10 μ.μ. -12 τα μεσάνυχτα), γεγονός που σημαίνει ότι κανένα δρομολόγιο δεν θα γίνει άρα οι επιβάτες θα πρέπει να αναζητήσουν άλλο τρόπο μεταφοράς.
Σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) αναφέρει μεταξύ άλλων: «Η Π.Ο.Σ. απέρριψε το πρόγραμμα «Μισθωτής Εφεδρείας», δεν το συζητά και δεν μπαίνει στην ουσία και στην ανάλυσή του. Σε κάθε περίπτωση εμείς λέμε ότι τα θέματα του προσωπικού συνδέονται άμεσα με τις συγκεκριμένες ανάγκες λειτουργίας του οργανισμού και μόνο έτσι μπορούν να αντιμετωπιστούν. Κάθε άλλος τρόπος αντιμετώπισης, ως μόνο αποτέλεσμα θα έχει την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων, τη συρρίκνωση, τη διάλυση και την απαξίωση του σιδηροδρόμου».
Από ASTRATV
Συγκεκριμένα, οι μηχανές των τρένων θα παραμείνουν σβηστές στις 17, 20 και 24 Ιουλίου όπως αποφασίστηκε από την Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
Ειδικότερα, τις συγκεκριμένες ημερομηνίες θα πραγματοποιηθούν για κάθε ημέρα τρεις τρίωρες στάσεις εργασίας (6-9 π.μ., 2-5 μ.μ., και 10 μ.μ. -12 τα μεσάνυχτα), γεγονός που σημαίνει ότι κανένα δρομολόγιο δεν θα γίνει άρα οι επιβάτες θα πρέπει να αναζητήσουν άλλο τρόπο μεταφοράς.
Σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.) αναφέρει μεταξύ άλλων: «Η Π.Ο.Σ. απέρριψε το πρόγραμμα «Μισθωτής Εφεδρείας», δεν το συζητά και δεν μπαίνει στην ουσία και στην ανάλυσή του. Σε κάθε περίπτωση εμείς λέμε ότι τα θέματα του προσωπικού συνδέονται άμεσα με τις συγκεκριμένες ανάγκες λειτουργίας του οργανισμού και μόνο έτσι μπορούν να αντιμετωπιστούν. Κάθε άλλος τρόπος αντιμετώπισης, ως μόνο αποτέλεσμα θα έχει την καταστρατήγηση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων, τη συρρίκνωση, τη διάλυση και την απαξίωση του σιδηροδρόμου».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου