Η συνάντηση που δεν έγινε, οι εφημερίδες - λατέρνες και o ρόλος των blogs
Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη
.
Η Ελευθεροτυπία σήμερα, στη σελίδα 24, παρουσιάζει παραπολιτικό σχόλιο με τίτλο «φορτωμένη ατζέντα», στην οποία περιγράφει τα παρασκήνια της συνάντησης Καραμανλή – Ερντογάν ...μιας συνάντησης που δεν έγινε ποτέ, καθώς ο τελευταίος δεν ήρθε ποτέ στην Αθήνα..
Το «Βήμα» έγραψε ότι ο έλληνας και ο τούρκος πρωθυπουργός συναντήθηκαν, μέσα σε «παγωμένο κλίμα» και «βεβαρημένη ατμόσφαιρα» και το «Έθνος», σε σχετικό ρεπορτάζ, μιλά για «υποδοχή του κ. Ερντογάν στο Μέγαρο Μαξίμου..».
Ο Τράγκας επέστρεψε στο Real Συγκρότημα και η εφημερίδα απειλεί με απολύσεις άλλους, «ασήμαντους» εργαζομένους.
Οι πωλήσεις των εφημερίδων κατρακυλούν κάθε βδομάδα, παρά την αμφίεση «λατέρνας» ή «μάγου με τα δώρα», που οι ίδιες λανσάρουν. Στην εποχή του διαδικτύου και των free press και ενώ...
ο παγκόσμιος έντυπος τύπος αντιμετωπίζει κρίση, τα ελληνικά έντυπα προτιμούν τη πολιτική των DVDs, των δωρεών και των δώρων, των μουσικών CDs και της ακόλουθης υψηλής τιμής πώλησης, που είναι ανακόλουθη με το βαλάντιο που απευθύνονται. Επιλέγουν παράλληλα, την εντεταλμένη αρθογραφία, το παπαγαλισμό και τη προπαγάνδα. Τα παραδείγματα καθημερινά, που δύσκολα τις επιτρέπουν να αναθαρρούν στις πωλήσεις.
Tα blogs πληθαίνουν, αναλαμβάνοντας ρόλο πληροφόρησης και παραπληροφόρησης. Όλα γνωστά. Εκείνοι, γιατί ψάχνουν ακόμα τα αίτια της πτώσης τους;...
Αλιεύτηκε από PRESS-GR
Του Αντώνη-Μάριου Παπαγιώτη
.
Η Ελευθεροτυπία σήμερα, στη σελίδα 24, παρουσιάζει παραπολιτικό σχόλιο με τίτλο «φορτωμένη ατζέντα», στην οποία περιγράφει τα παρασκήνια της συνάντησης Καραμανλή – Ερντογάν ...μιας συνάντησης που δεν έγινε ποτέ, καθώς ο τελευταίος δεν ήρθε ποτέ στην Αθήνα..
Το «Βήμα» έγραψε ότι ο έλληνας και ο τούρκος πρωθυπουργός συναντήθηκαν, μέσα σε «παγωμένο κλίμα» και «βεβαρημένη ατμόσφαιρα» και το «Έθνος», σε σχετικό ρεπορτάζ, μιλά για «υποδοχή του κ. Ερντογάν στο Μέγαρο Μαξίμου..».
Ο Τράγκας επέστρεψε στο Real Συγκρότημα και η εφημερίδα απειλεί με απολύσεις άλλους, «ασήμαντους» εργαζομένους.
Οι πωλήσεις των εφημερίδων κατρακυλούν κάθε βδομάδα, παρά την αμφίεση «λατέρνας» ή «μάγου με τα δώρα», που οι ίδιες λανσάρουν. Στην εποχή του διαδικτύου και των free press και ενώ...
ο παγκόσμιος έντυπος τύπος αντιμετωπίζει κρίση, τα ελληνικά έντυπα προτιμούν τη πολιτική των DVDs, των δωρεών και των δώρων, των μουσικών CDs και της ακόλουθης υψηλής τιμής πώλησης, που είναι ανακόλουθη με το βαλάντιο που απευθύνονται. Επιλέγουν παράλληλα, την εντεταλμένη αρθογραφία, το παπαγαλισμό και τη προπαγάνδα. Τα παραδείγματα καθημερινά, που δύσκολα τις επιτρέπουν να αναθαρρούν στις πωλήσεις.
Tα blogs πληθαίνουν, αναλαμβάνοντας ρόλο πληροφόρησης και παραπληροφόρησης. Όλα γνωστά. Εκείνοι, γιατί ψάχνουν ακόμα τα αίτια της πτώσης τους;...
Αλιεύτηκε από PRESS-GR
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου