Οι σιδηροδρομικοί του Νομού Μαγνησίας απορρίπτουν στο σύνολό του το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ που παρουσίασε προχθές ο υπουργός Μεταφορών Ευριπίδης Στυλιανίδης και προειδοποιούν με κινητοποιήσεις διαρκείας αρχής γενομένης από τις επόμενες μέρες.
Χθες πραγματοποίησαν έκτακτη γενική συνέλευση στη λέσχη σιδηροδρομικών στο Βόλο μέσα σε φορτισμένο κλίμα.Χαρακτήρισαν απαράδεκτο και πρωτοφανή σε παγκόσμια κλίμακα το συγκεκριμένο σχέδιο, κατήγγειλαν ότι ο ΟΣΕ διαλύεται, ενώ όπως προέβλεψαν το επιβατικό κοινό θα «πληρώσει τη νύφη» καθώς αυξάνονται τα εισιτήρια του σιδηροδρόμου σε τρεις δόσεις ανά οκτάμηνο και με διαδικασίες εξπρές από την 1η Αυγούστου, με στόχο τα κόμιστρα του σιδηροδρόμου να φτάσουν στο 80% της τιμής του εισιτηρίου των ΚΤΕΛ για τις αντίστοιχες διαδρομές.
Οι σιδηροδρομικοί από την ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται να βγούνε στους δρόμους με συλλαλητήρια, καταλήψεις και με άλλες μορφές δράσης που θα αποφασίσει η Πανελλήνια Ομοσπονδία του κλάδου.
«Απορρίπτουμε τις θέσεις του υπουργού και πλέον οι κινητοποιήσεις έχουν τον λόγο τόνισε χθες ο Γραμματέας του Συλλόγου Θεσσαλίας Δημ. Σιαφάκας.
Ο Σύνδεσμος τις επόμενες μέρες θα προωθήσει υπόμνημα με τις θέσεις και προτάσεις του σε όλους τους βουλευτές του νομού και θα ζητήσουν την στήριξή τους, στον αγώνα που ξεκινά.
Δε μιλάμε για συνταξιοδότηση, αλλά για εφεδρεία.
Θα μπορούν να μας καλούν όποτε θέλουν τόνισε με τη σειρά του ο πρόεδρος Δημ. Πουλαράκης. Μιλάμε για μαζικές απολύσεις.
Πιθανόν και για μια διάλυση του σιδηροδρόμου γιατί αν αποχωρήσουν τόσα άτομα και δεν γίνει επαναπρόσληψη καταλαβαίνετε ότι δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει.
Εμείς ως συνδικαλιστές καταθέσαμε τις προτάσεις μας εδώ και καιρό αλλά κανένας δεν μας άκουσε. Μας κατέθεσαν το αποτυχημένο αυτό σχέδιο που δεν θα λειτουργήσει».
Η μόνη διαφορά με το προηγούμενο σχέδιο, σύμφωνα με τους σιδηροδρομικούς είναι ότι η υποχρεωτική εφεδρεία ξεκινά στα 55 αντί για τα 50-54 που ήταν η πρώτη πρόταση.
Σήμερα οι άνω των 55 ετών είναι 1.174 άτομα και κάθε χρόνο προστίθενται άλλα 400 άτομα. Σε επτά χρόνια υποχρεωτικά θα έχουν αποχωρήσει περίπου 4.000 εργαζόμενοι από το Σιδηρόδρομο.
Περισσότερα στον Ταχυδρόμο
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου