Χθες ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά και οι προμηθεύτριες εταιρίες κίνησαν τις διαδικασίες κατάσχεσης των πέντε πλοίων του εφοπλιστή κ. Αγούδημου, προκειμένου να διασφαλίσουν την είσπραξη των οφειλών του πρός αυτές, καθώς χρωστά ακόμη ασφαλιστικές εισφορές στο ΝΑΤ και δεδουλευμένα στους εργαζόμενους στην εταιρία του.
Η εταιρία είναι θύμα των χειρισμών που έγιναν μέχρι τώρα με τις άγονες γραμμές, της οικονομικής κρίσης που πολλαπλασίασε τα οικονομικά προβλήματα και στο χώρο της ναυτιλίας, αλλά και της αβεβαιότητας που γεννούν οι πολιτικές εξελίξεις και δεν επέτρεψαν να δοθεί έστω και την τελευταία στιγμή κάποια λύση στο πρόβλημα της G.A. Ferries και του κ. Γερ. Αγούδημου που χρονίζει.
Αποτέλεσμα ήταν προμηθεύτριες να ξεκινήσουν, σύμφωνα με πληροφορίες, τη διαδικασία της κατάσχεσης των πλοίων της. Συγκεκριμένα, οι εταιρίες ΕΚΟ, Mamidoil, Sanco, αλλά και ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά φέρονται να έχουν προχωρήσει από χθες τη διαδικασία της κατάσχεσης των επιβατηγών - οχηματαγωγών πλοίων Ροδάνθη, Μαρίνα, Ανθή - Μαρίνα, Ρομίλντα και Δημητρούλα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι παραπάνω εταιρίες ήδη από τις αρχές Ιουλίου ήταν έτοιμες να προχωρήσουν στην κατάσχεση, αλλά επήλθε συμφωνία με την διαχειρίστρια εταιρία G.A. Ferries για την ρύθμιση των χρεών της, μια ρύθμιση που ως φαίνεται η εταιρία του κ. Αγούδημου δεν κατάφερε να παρακολουθήσει.
Τα προβλήματα για την G.A. Ferries είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα όταν η γαλλική τράπεζα Natixis είχε ξεκινήσει στις αρχές Ιουλίου της διαδικασία της κατάσχεσης του καταμαράν Jet Ferry με τιμή εκκίνησης στα έξιεκατομμύρια δολάρια, όπως είχε ορίσει τότε το Πρωτοδικείο Πειραιά. Παράλληλη διαδικασία κατάσχεσης είχε ξεκινήσει την ίδια περίοδο από άλλη ναυπηγική εταιρία κατά του πλοίου Ανθή - Μαρίνα.
Οι παραπάνω εταιρίες εξαιτίας της αβεβαιότητας των πολιτικών εξελίξεων και προκειμένου να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους προχώρησαν στην διαδικασία της κατάσχεσης, ενώ αυτό που θα πρέπει να σημειωθεί είναι η έντονη αντιδικία του κ. Αγούδημου με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για τις επιδοτήσεις της άγονης γραμμής που είτε δόθηκαν αποσπασματικά, είτε καθυστέρησαν να δοθούν τόσο πολύ που τίναξαν στον αέρα κάθε προσπάθεια της G.A. Ferries να εξυγιάνει τα οικονομικά της.
Εν ολίγοις η G.A. Ferries η οποία επί σειρά ετών ήταν ταυτισμένη με την άγονη γραμμή ναυάγησε αφού ποτέ δεν πήγε έγκαιρα τα χρήματα που της χρωστούσε το Ελληνικό Δημόσιο προκειμένου να διαχειριστεί τη δική της οικονομική κρίση.
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
Η εταιρία είναι θύμα των χειρισμών που έγιναν μέχρι τώρα με τις άγονες γραμμές, της οικονομικής κρίσης που πολλαπλασίασε τα οικονομικά προβλήματα και στο χώρο της ναυτιλίας, αλλά και της αβεβαιότητας που γεννούν οι πολιτικές εξελίξεις και δεν επέτρεψαν να δοθεί έστω και την τελευταία στιγμή κάποια λύση στο πρόβλημα της G.A. Ferries και του κ. Γερ. Αγούδημου που χρονίζει.
Αποτέλεσμα ήταν προμηθεύτριες να ξεκινήσουν, σύμφωνα με πληροφορίες, τη διαδικασία της κατάσχεσης των πλοίων της. Συγκεκριμένα, οι εταιρίες ΕΚΟ, Mamidoil, Sanco, αλλά και ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά φέρονται να έχουν προχωρήσει από χθες τη διαδικασία της κατάσχεσης των επιβατηγών - οχηματαγωγών πλοίων Ροδάνθη, Μαρίνα, Ανθή - Μαρίνα, Ρομίλντα και Δημητρούλα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως οι παραπάνω εταιρίες ήδη από τις αρχές Ιουλίου ήταν έτοιμες να προχωρήσουν στην κατάσχεση, αλλά επήλθε συμφωνία με την διαχειρίστρια εταιρία G.A. Ferries για την ρύθμιση των χρεών της, μια ρύθμιση που ως φαίνεται η εταιρία του κ. Αγούδημου δεν κατάφερε να παρακολουθήσει.
Τα προβλήματα για την G.A. Ferries είχαν ξεκινήσει πολύ νωρίτερα όταν η γαλλική τράπεζα Natixis είχε ξεκινήσει στις αρχές Ιουλίου της διαδικασία της κατάσχεσης του καταμαράν Jet Ferry με τιμή εκκίνησης στα έξιεκατομμύρια δολάρια, όπως είχε ορίσει τότε το Πρωτοδικείο Πειραιά. Παράλληλη διαδικασία κατάσχεσης είχε ξεκινήσει την ίδια περίοδο από άλλη ναυπηγική εταιρία κατά του πλοίου Ανθή - Μαρίνα.
Οι παραπάνω εταιρίες εξαιτίας της αβεβαιότητας των πολιτικών εξελίξεων και προκειμένου να διασφαλίσουν τα συμφέροντα τους προχώρησαν στην διαδικασία της κατάσχεσης, ενώ αυτό που θα πρέπει να σημειωθεί είναι η έντονη αντιδικία του κ. Αγούδημου με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για τις επιδοτήσεις της άγονης γραμμής που είτε δόθηκαν αποσπασματικά, είτε καθυστέρησαν να δοθούν τόσο πολύ που τίναξαν στον αέρα κάθε προσπάθεια της G.A. Ferries να εξυγιάνει τα οικονομικά της.
Εν ολίγοις η G.A. Ferries η οποία επί σειρά ετών ήταν ταυτισμένη με την άγονη γραμμή ναυάγησε αφού ποτέ δεν πήγε έγκαιρα τα χρήματα που της χρωστούσε το Ελληνικό Δημόσιο προκειμένου να διαχειριστεί τη δική της οικονομική κρίση.
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου