Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε μετά από αίτημα της Δ.Ε. του ΤΕΕ Μαγνησίας κι όπως προκύπτει από τα αποτελέσματα της συνάντησης-όπως τα δημοσιοποίησε το ΤΕΕ- δεν βρέθηκε σημείο σύγκλισης καθώς ο καθένας εμμένει στη θέση του.
Οι εκπρόσωποι του τεχνικού κόσμου, επέμειναν σε τέσσερα βασικά σημεία:
- Από το σύστημα μελέτη – κατασκευή, δεν προκύπτει το καλύτερο αποτέλεσμα για την κατασκευή ενός έργου. Πάγια θέση του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων, είναι τα δημόσια κτίρια να κατασκευάζονται μετά από μελέτες που προκύπτουν από πανελλήνιο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό.
- Απαιτείται νέα απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ για τη δημοπράτηση του έργου με το ανωτέρω σύστημα δημοπρασίας, καθώς η απάντηση του Τεχνικού Συμβουλίου του ΥΠΕΧΩΔΕ, κατά τη γνώμη μας επιβεβαιώνει, την ανάγκη αυτή.
- Να εξαντληθεί το περιθώριο των θέσεων στάθμευσης πέραν των απολύτως απαραιτήτων που προκύπτουν βάσει των πολεοδομικών διατάξεων. Σημειώνεται πως ο νομάρχης σε παλιότερες δηλώσεις του είχε αναφερθεί σε 100 θέσεις στάθμευσης κατά τη επισκευή του κτιρίου και όχι 49 που προκύπτουν από τη νέα προμελέτη
- Ο χρόνος που δόθηκε στους υποψηφίους αναδόχους για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό ήταν ελάχιστος, εν μέσω θέρους, με αναμενόμενη μικρή συμμετοχή και ελλιπή ανταγωνισμό. Σημειώνεται ότι οι εκπρόσωποι των μηχανικών αντέδρασαν όταν ο κ. Παπατόλιας ανέφερε ότι η συνάντηση μεταξύ τους, έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί πιο νωρίς, καθώς όπως είπαν για το συγκεκριμένο έργο ενημερώθηκαν όταν ανακοινώθηκε η επίσημη διακήρυξη.
Τέλος, όπως τονίστηκε από πλευράς ΤΕΕ, ΠΕΔΜΕΔΕ και ΣΑΜ, επιθυμία όλων είναι να κατασκευαστεί το έργο, αλλά όχι με τον τρόπο που επέλεξε η Νομαρχιακή Αρχή.
Από την εφημερίδα Ελευθερία
Οι εκπρόσωποι του τεχνικού κόσμου, επέμειναν σε τέσσερα βασικά σημεία:
- Από το σύστημα μελέτη – κατασκευή, δεν προκύπτει το καλύτερο αποτέλεσμα για την κατασκευή ενός έργου. Πάγια θέση του Συλλόγου Αρχιτεκτόνων, είναι τα δημόσια κτίρια να κατασκευάζονται μετά από μελέτες που προκύπτουν από πανελλήνιο αρχιτεκτονικό διαγωνισμό.
- Απαιτείται νέα απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ για τη δημοπράτηση του έργου με το ανωτέρω σύστημα δημοπρασίας, καθώς η απάντηση του Τεχνικού Συμβουλίου του ΥΠΕΧΩΔΕ, κατά τη γνώμη μας επιβεβαιώνει, την ανάγκη αυτή.
- Να εξαντληθεί το περιθώριο των θέσεων στάθμευσης πέραν των απολύτως απαραιτήτων που προκύπτουν βάσει των πολεοδομικών διατάξεων. Σημειώνεται πως ο νομάρχης σε παλιότερες δηλώσεις του είχε αναφερθεί σε 100 θέσεις στάθμευσης κατά τη επισκευή του κτιρίου και όχι 49 που προκύπτουν από τη νέα προμελέτη
- Ο χρόνος που δόθηκε στους υποψηφίους αναδόχους για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό ήταν ελάχιστος, εν μέσω θέρους, με αναμενόμενη μικρή συμμετοχή και ελλιπή ανταγωνισμό. Σημειώνεται ότι οι εκπρόσωποι των μηχανικών αντέδρασαν όταν ο κ. Παπατόλιας ανέφερε ότι η συνάντηση μεταξύ τους, έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί πιο νωρίς, καθώς όπως είπαν για το συγκεκριμένο έργο ενημερώθηκαν όταν ανακοινώθηκε η επίσημη διακήρυξη.
Τέλος, όπως τονίστηκε από πλευράς ΤΕΕ, ΠΕΔΜΕΔΕ και ΣΑΜ, επιθυμία όλων είναι να κατασκευαστεί το έργο, αλλά όχι με τον τρόπο που επέλεξε η Νομαρχιακή Αρχή.
Από την εφημερίδα Ελευθερία
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου