Φόβοι για απολύσεις και κλείσιμο επιβατικών σταθμών.
Με ανακοίνωσή της για νέες περικοπές δρομολογίων χθες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταργεί 20 δρομολόγια, βάζοντας ακόμα πιο βαθιά το μαχαίρι και αναζωπυρώνοντας τις αντιδράσεις των σιδηροδρομικών στο πλαίσιο των νέων κινητοποιήσεων που εντάσσονται στις αγωνιστικές δράσεις, τις οποίες έχει αποφασίσει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών μετά την απόφαση να γίνει περικοπή των δρομολογίων από αρχές Ιουλίου αλλά και «μισθωτή εφεδρεία» των εργαζομένων στον ΟΣΕ.
Στο πλαίσιο του προγραμματισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αναδιάρθρωση των δρομολογίων όλου του δικτύου από το Σάββατο 1 Αυγούστου στον άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης και των παρακαμπτηρίων θα επέλθουν μερικές μεταβολές, οι οποίες συνίστανται στην περικοπή δρομολογίων.
Συγκεκριμένα από την 1η Αυγούστου δεν θα κυκλοφορήσουν οι αμαξοστοιχίες IC48/47 Αθηνών – Καλαμπάκας – Αθηνών, δεν θα κυκλοφορήσουν οι αμαξοστοιχίες 1574, 1577, 1580, 1581, 1584, 1585, 1588, 1559, 2572, 2575, 2577, 79570 Λαρίσης – Βόλου – Λαρίσης, οι αμαξοστοιχίες IC40/41 στο τμήμα Λαρίσης – Βόλου θα σταθμεύουν σε όλους τους σταθμούς και στάσεις που σταθμεύουν και οι τοπικές αμαξοστοιχίες.
Επίσης οι αμαξοστοιχίες IC40/41 θα σταθμεύουν μόνο για ένα λεπτό στο σταθμό Παλαιοφαρσάλου λόγω μη κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών IC48/47, δεν θα κυκλοφορήσουν οι αμαξοστοιχίες 561/80, 1561/1880, 1881, 1882, 1856, 1887, 2880, 1889/1582 Λαρίσης – Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου – Λαρίσης και τέλος δεν θα κυκλοφορήσουν οι αμαξοστοιχίες 1590, 1591, 3592, 2593 Λαρίσης – Θεσσαλονίκης – Λαρίσης.
Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας κ. Πουλαράκης, με τις περικοπές των δρομολογίων ουσιαστικά μένουν μόνο 12 δρομολόγια Βόλος – Λάρισα, ενώ πλέον δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
«Δεν θα έχει καμία ανταπόκριση. Το πρώτο δρομολόγιο να φανταστείτε θα είναι στις 9:30 το πρωί, από εκεί και πέρα πιο πριν δεν έχει τίποτα», αναφέρει ο κ. Πουλαράκης, ο οποίος εξετάζοντας σε βάθος την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνει πως «στόχος τους είναι να γίνει μείωση προσωπικού».
Με τα νέα δρομολόγια κόβεται η ανταπόκριση στους σταθμούς Αρμενίου και Βελεστίνου, ενώ αχρηστεύονται ουσιαστικά και οι σταθμοί Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλα.
«Μιλάμε πως αν συμβεί κάτι τέτοιο θα έχουμε περίπου 50 άτομα προσωπικό που θα μείνουν άνεργοι», αναφέρει ο κ. Πουλαράκης.
Αύριο Τετάρτη μάλιστα θα έχει συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ρουσσόπουλο, όπου και θα καταθέσουν την ολοκληρωμένη πρόταση για τα δρομολόγια. «Εμείς θέλουμε έναν ορθολογισμό των δρομολογίων, αλλά όχι να ξεπουλήσουν τον ΟΣΕ», τονίζει ο κ. Πουλαράκης.
Από την πλευρά του το μέλος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Δημόπουλος Απόστολος επισημαίνει: «Θαυμάστε τον τρόπο με τον οποίο θα καταστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κερδοφόρος από 1η Αυγούστου 2009. Θαυμάστε πώς υλοποιείται ο υπεσχημένος εκσυγχρονισμός των Θεσσαλικών Σιδηροδρόμων εν όψει Μεσογειακών Αγώνων.
Από τα 16 ζεύγη δρομολογίων "Λάρισα - Βόλος", πλέον θα υπάρχουν μόνο 6, λες και είναι δοσολογία για χάπια... Τα δε δρομολόγια της Δυτικής Θεσσαλίας εκμηδενίζονται.
Ακόμη και στον προαστιακό Θεσσαλονίκης - Λάρισας μειώνονται τα... πολυδιαφημισμένα δρομολόγια. Καταργήσεις που θα καταστήσουν τον σιδηρόδρομο απολύτως μη ανταγωνιστικό, θα προξενήσουν μείωση επιβατών και θα οδηγήσουν στην ολική κατάργηση των γραμμών».
Αλίκη Φωτιάδου
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
Με ανακοίνωσή της για νέες περικοπές δρομολογίων χθες η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταργεί 20 δρομολόγια, βάζοντας ακόμα πιο βαθιά το μαχαίρι και αναζωπυρώνοντας τις αντιδράσεις των σιδηροδρομικών στο πλαίσιο των νέων κινητοποιήσεων που εντάσσονται στις αγωνιστικές δράσεις, τις οποίες έχει αποφασίσει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών μετά την απόφαση να γίνει περικοπή των δρομολογίων από αρχές Ιουλίου αλλά και «μισθωτή εφεδρεία» των εργαζομένων στον ΟΣΕ.
Στο πλαίσιο του προγραμματισμού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για αναδιάρθρωση των δρομολογίων όλου του δικτύου από το Σάββατο 1 Αυγούστου στον άξονα Αθηνών – Θεσσαλονίκης και των παρακαμπτηρίων θα επέλθουν μερικές μεταβολές, οι οποίες συνίστανται στην περικοπή δρομολογίων.
Συγκεκριμένα από την 1η Αυγούστου δεν θα κυκλοφορήσουν οι αμαξοστοιχίες IC48/47 Αθηνών – Καλαμπάκας – Αθηνών, δεν θα κυκλοφορήσουν οι αμαξοστοιχίες 1574, 1577, 1580, 1581, 1584, 1585, 1588, 1559, 2572, 2575, 2577, 79570 Λαρίσης – Βόλου – Λαρίσης, οι αμαξοστοιχίες IC40/41 στο τμήμα Λαρίσης – Βόλου θα σταθμεύουν σε όλους τους σταθμούς και στάσεις που σταθμεύουν και οι τοπικές αμαξοστοιχίες.
Επίσης οι αμαξοστοιχίες IC40/41 θα σταθμεύουν μόνο για ένα λεπτό στο σταθμό Παλαιοφαρσάλου λόγω μη κυκλοφορίας των αμαξοστοιχιών IC48/47, δεν θα κυκλοφορήσουν οι αμαξοστοιχίες 561/80, 1561/1880, 1881, 1882, 1856, 1887, 2880, 1889/1582 Λαρίσης – Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου – Λαρίσης και τέλος δεν θα κυκλοφορήσουν οι αμαξοστοιχίες 1590, 1591, 3592, 2593 Λαρίσης – Θεσσαλονίκης – Λαρίσης.
Όπως επισήμανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας κ. Πουλαράκης, με τις περικοπές των δρομολογίων ουσιαστικά μένουν μόνο 12 δρομολόγια Βόλος – Λάρισα, ενώ πλέον δεν υπάρχουν ανταποκρίσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
«Δεν θα έχει καμία ανταπόκριση. Το πρώτο δρομολόγιο να φανταστείτε θα είναι στις 9:30 το πρωί, από εκεί και πέρα πιο πριν δεν έχει τίποτα», αναφέρει ο κ. Πουλαράκης, ο οποίος εξετάζοντας σε βάθος την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επισημαίνει πως «στόχος τους είναι να γίνει μείωση προσωπικού».
Με τα νέα δρομολόγια κόβεται η ανταπόκριση στους σταθμούς Αρμενίου και Βελεστίνου, ενώ αχρηστεύονται ουσιαστικά και οι σταθμοί Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλα.
«Μιλάμε πως αν συμβεί κάτι τέτοιο θα έχουμε περίπου 50 άτομα προσωπικό που θα μείνουν άνεργοι», αναφέρει ο κ. Πουλαράκης.
Αύριο Τετάρτη μάλιστα θα έχει συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ. Ρουσσόπουλο, όπου και θα καταθέσουν την ολοκληρωμένη πρόταση για τα δρομολόγια. «Εμείς θέλουμε έναν ορθολογισμό των δρομολογίων, αλλά όχι να ξεπουλήσουν τον ΟΣΕ», τονίζει ο κ. Πουλαράκης.
Από την πλευρά του το μέλος του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Δημόπουλος Απόστολος επισημαίνει: «Θαυμάστε τον τρόπο με τον οποίο θα καταστεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κερδοφόρος από 1η Αυγούστου 2009. Θαυμάστε πώς υλοποιείται ο υπεσχημένος εκσυγχρονισμός των Θεσσαλικών Σιδηροδρόμων εν όψει Μεσογειακών Αγώνων.
Από τα 16 ζεύγη δρομολογίων "Λάρισα - Βόλος", πλέον θα υπάρχουν μόνο 6, λες και είναι δοσολογία για χάπια... Τα δε δρομολόγια της Δυτικής Θεσσαλίας εκμηδενίζονται.
Ακόμη και στον προαστιακό Θεσσαλονίκης - Λάρισας μειώνονται τα... πολυδιαφημισμένα δρομολόγια. Καταργήσεις που θα καταστήσουν τον σιδηρόδρομο απολύτως μη ανταγωνιστικό, θα προξενήσουν μείωση επιβατών και θα οδηγήσουν στην ολική κατάργηση των γραμμών».
Αλίκη Φωτιάδου
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου