Ανοιχτή επιστολή προς τον Υπουργό Μεταφορών, αλλά και κάθε αρμόδιο δημοσιοποίησαν πολίτες από τη Θεσσαλία ( την προσυπογράφουν 21 άτομα) που διαμαρτύρονται για την περικοπή των δρομολογίων.
Όπως τονίζουν
« Είμαστε πολίτες αυτής της χώρας , και εργαζόμαστε στην Λάρισα και στο Βόλο .
Συνεπώς μετακινούμαστε καθημερινά από Βόλο προς Λάρισα και αντίστροφα.
Μαζί μας καθημερινά συνταξιδεύουν και αρκετές δεκάδες ατόμων που πηγαινοέρχονται μεταξύ των δύο αυτών πόλεων για διαφόρους λόγους.
Για την μετακίνησή μας αυτή επιλέξαμε ως μέσο το ΤΡΑΙΝΟ διότι το αγαπούμε και μας εξυπηρετούσε. Όλο το χειμώνα υπεστήκαμε ταλαιπωρία λόγω της παλαιότητας των συρμών, βλάβη καθοδόν , καθυστερήσεις, τραίνα χωρίς θέρμανση , κατεστραμμένα βαγόνια που προκαλούν δαιμονισμένο θόρυβο , πόρτες που δεν ανοίγουν και αναγκάζουν τους πολίτες να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται από την άλλη πλευρά του βαγονιού χωρίς πρόσβαση στο σταθμό και με τον φόβο ενός ατυχήματος, κ.λ.π.
Το τραίνο που έχει γράψει ιστορία, εδώ και 100 χρόνια, για την εξυπηρέτησή του, για την ασφάλεια, και για την άνεσή του , σήμερα να έχει καταντήσει το χειρότερο μεταφορικό μέσο .
Πέραν των ανωτέρω και εν όψει της Τουριστικής περιόδου του καλοκαιριού, από 6/7/2009 κόπηκαν και πολλά δρομολόγια με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχει πληρότητα, με αποτέλεσμα ο κόσμος να συνωστίζεται, να στοιβάζεται στην κυριολεξία ένας επάνω στον άλλο μέσα στον καύσωνα και τις υψηλές θερμοκρασίες στα υπόλοιπα δρομολόγια τα οποία δεν εξυπηρετούν από καμία άποψη.
Και δεν έφτανε μόνο αυτό , αλλά και από 1/8/2009 καθώς ανακοινώθηκε , όχι μόνο κόβονται και άλλα δρομολόγια, την εποχή που τα άλλα μέσα συγκοινωνίας αυξάνουν τα δρομολόγιά τους, αλλά και εν μέσω κρίσης αυξάνονται τα κόμιστρα κατά 33%.
Είναι πολύ λίγα τα δρομολόγια για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό όλες τις ώρες της ημέρας και να μην περιμένουν μέσα στον καύσωνα το επόμενο δρομολόγιο το οποίο είναι μερικές ώρες αργότερα.
Να μην ξεχνάμε ότι είναι το μοναδικό μέσο να εξυπηρετήσει το τουριστικό κοινό για το λιμάνι του Βόλου προς τις Σποράδες , απευθείας από την Αθήνα και από την Θεσσαλονίκη.
Απαράδεκτη η κατάσταση θα έλεγα σε μία γραμμή τόσο αποδοτική για όλους μας , που μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες μπορεί να συμβαίνει και όχι στην ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009.
Και σας ερωτώ κύριοι, και εν όψει των Μεσογειακών αγώνων θα παρουσιάσουμε στους Ευρωπαίους αυτή την κατάσταση;
Δεν μπορεί κανείς τελικά σ΄αυτή την χώρα να αναλάβει τις ευθύνες του;
Έχουμε την αίσθηση ότι δικαιούμαστε καλλίτερη μεταχείριση σαν πολίτες αυτής της χώρας , και όχι μόνο…
Όχι στην υποβάθμιση του τρένου που είναι πιο οικονομικό , οικολογικό, και πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς .
Οι ταλαιπωρημένοι πολίτες και φίλοι του τραίνου !!!»
Από την εφημερίδα Μαγνησία
« Είμαστε πολίτες αυτής της χώρας , και εργαζόμαστε στην Λάρισα και στο Βόλο .
Συνεπώς μετακινούμαστε καθημερινά από Βόλο προς Λάρισα και αντίστροφα.
Μαζί μας καθημερινά συνταξιδεύουν και αρκετές δεκάδες ατόμων που πηγαινοέρχονται μεταξύ των δύο αυτών πόλεων για διαφόρους λόγους.
Για την μετακίνησή μας αυτή επιλέξαμε ως μέσο το ΤΡΑΙΝΟ διότι το αγαπούμε και μας εξυπηρετούσε. Όλο το χειμώνα υπεστήκαμε ταλαιπωρία λόγω της παλαιότητας των συρμών, βλάβη καθοδόν , καθυστερήσεις, τραίνα χωρίς θέρμανση , κατεστραμμένα βαγόνια που προκαλούν δαιμονισμένο θόρυβο , πόρτες που δεν ανοίγουν και αναγκάζουν τους πολίτες να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται από την άλλη πλευρά του βαγονιού χωρίς πρόσβαση στο σταθμό και με τον φόβο ενός ατυχήματος, κ.λ.π.
Το τραίνο που έχει γράψει ιστορία, εδώ και 100 χρόνια, για την εξυπηρέτησή του, για την ασφάλεια, και για την άνεσή του , σήμερα να έχει καταντήσει το χειρότερο μεταφορικό μέσο .
Πέραν των ανωτέρω και εν όψει της Τουριστικής περιόδου του καλοκαιριού, από 6/7/2009 κόπηκαν και πολλά δρομολόγια με το πρόσχημα ότι δεν υπάρχει πληρότητα, με αποτέλεσμα ο κόσμος να συνωστίζεται, να στοιβάζεται στην κυριολεξία ένας επάνω στον άλλο μέσα στον καύσωνα και τις υψηλές θερμοκρασίες στα υπόλοιπα δρομολόγια τα οποία δεν εξυπηρετούν από καμία άποψη.
Και δεν έφτανε μόνο αυτό , αλλά και από 1/8/2009 καθώς ανακοινώθηκε , όχι μόνο κόβονται και άλλα δρομολόγια, την εποχή που τα άλλα μέσα συγκοινωνίας αυξάνουν τα δρομολόγιά τους, αλλά και εν μέσω κρίσης αυξάνονται τα κόμιστρα κατά 33%.
Είναι πολύ λίγα τα δρομολόγια για να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό όλες τις ώρες της ημέρας και να μην περιμένουν μέσα στον καύσωνα το επόμενο δρομολόγιο το οποίο είναι μερικές ώρες αργότερα.
Να μην ξεχνάμε ότι είναι το μοναδικό μέσο να εξυπηρετήσει το τουριστικό κοινό για το λιμάνι του Βόλου προς τις Σποράδες , απευθείας από την Αθήνα και από την Θεσσαλονίκη.
Απαράδεκτη η κατάσταση θα έλεγα σε μία γραμμή τόσο αποδοτική για όλους μας , που μόνο σε τριτοκοσμικές χώρες μπορεί να συμβαίνει και όχι στην ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 2009.
Και σας ερωτώ κύριοι, και εν όψει των Μεσογειακών αγώνων θα παρουσιάσουμε στους Ευρωπαίους αυτή την κατάσταση;
Δεν μπορεί κανείς τελικά σ΄αυτή την χώρα να αναλάβει τις ευθύνες του;
Έχουμε την αίσθηση ότι δικαιούμαστε καλλίτερη μεταχείριση σαν πολίτες αυτής της χώρας , και όχι μόνο…
Όχι στην υποβάθμιση του τρένου που είναι πιο οικονομικό , οικολογικό, και πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς .
Οι ταλαιπωρημένοι πολίτες και φίλοι του τραίνου !!!»
Από την εφημερίδα Μαγνησία
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου