Έτσι, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας της ΕΔΙΣΥ, στο Σταθμό της Άνω Γατζέας θα σταθμεύουν μόνον αμαξοστοιχίες οι οποίες θα έχουν ενοικιαστεί από ταξιδιωτικό πράκτορα και κατόπιν αιτήσεώς του, ενώ σχετική ενημέρωση γίνεται και προς το επιβατικό κοινό.
Για την αρνητική αυτή εξέλιξη, ευθύνες για «προκλητική αδιαφορία των συναρμοδίων φορέων», καταλογίζoυν τα μέλη του Συλλόγου Φίλων του Σιδηροδρόμου και ζητεί την ενεργοποίησή τους ώστε το τρενάκι του Πηλίου και κατά συνέπεια και η τοπική οικονομία, να μην δεχτούν όπως αναφέρουν, ένα ακόμη μεγάλο πλήγμα.
Οι Φίλοι του Σιδηροδρόμου
Σύμφωνα με όσα ισχυρίζονται οι Φίλοι του Σιδηροδρόμου : «Ως να μην έφτανε ότι το διατηρητέο «τρενάκι του Πηλίου» διανύει μια πρωτοφανή περίοδο απαξίωσης και μαρασμού εξαιτίας των παράνομων καταπατήσεων πάνω στην σιδηροδρομική γραμμή και της προκλητικής αδιαφορίας των συναρμόδιων φορέων, αφού υπολειτουργεί μόνο κατά το ήμισυ της διαδρομής και μόνο με ένα δρομολόγιο «Άνω Λεχώνια - Μηλιές» ημερησίως, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ για λόγους ανύπαρκτους καταργεί και την καθιερωμένη στάθμευση του τρένου στον Σ.Σ. Άνω Γατζέας.
Αν και το τρενάκι του Πηλίου είναι ένας παραδοσιακός - τουριστικός σιδηρόδρομος και σκοπό επ' ουδενί έχει να μετατρέψει τα δρομολόγια του σε ταχείες αμαξοστοιχίες ελαχίστων σταθμεύσεων, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καταργεί αναιτιολόγητα την στάθμευση στον Σ.Σ. Άνω Γατζέας.
Όσο καλοπροαίρετος και αν είναι κανείς δεν μπορεί να εντοπίσει κανένα όφελος από αυτή την αψυχολόγητη κίνηση, παρά μόνο ζημίες. Ο σταθμός της Άνω Γατζέας δεν είναι επανδρωμένος, άρα δεν υπάρχει καμία μείωση κόστους από την κατάργηση της στάθμευσης.
Από την εποχή ακόμη της τακτικής λειτουργίας της γραμμής «Βόλος - Μηλιές» πριν το 1970, στην Άνω Γατζέα πραγματοποιούνταν 15λεπτη στάθμευση με σκοπό την παροχή νερού στην ατμομηχανή και ταυτόχρονα την ξεκούραση των επιβατών, αφού μπορούσαν για 15 λεπτά να αποβιβαστούν και να απολαύσουν ένα ρόφημα από το καφενείο του σταθμού και να κάνουν και την σωματική τους ανάγκη.
Για αυτούς τους λόγους και στα πλαίσια της διατήρησης του παραδοσιακού χαρακτήρα του τρένου του Πηλίου διατηρήθηκε η στάθμευση για όλα τα χρόνια μετά την επαναλειτουργία του έως σήμερα, ακόμη και μετά την δρομολόγηση νέων μηχανών diesel που δεν χρειάζονται παροχή νερού όπως οι ατμομηχανές».
Από την εφημερίδα Μαγνησία
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου