Ο πλοιοκτήτης δηλώνει έτοιμος να ξεκινήσει τα ημερήσια δρομολόγια, την επομένη κιόλας ημέρα που η Διεύθυνση Θαλάσσιων Συγκοινωνιών και ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας θα δώσουν με την υπογραφή της απόφασης το «πράσινο φως».
Με το πλωτό Express Εύβοια 1, μήκους 17 μέτρων και ταχύτητας 19 μιλίων την ώρα, αίρεται ο συγκοινωνιακός αποκλεισμός για το νησί Τρίκερι, ενώ συνδέεται η Β. Εύβοια με το Βόλο και τη Σκιάθο.
Τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά και καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η αντινομάρχης Μεταφορών Εύη Αδαμάκη ενημέρωνε χθες ότι το γρήγορο σκάφος θα χρειάζεται 50 λεπτά της ώρας για να φτάσει από Βόλο στο Τρίκερι, ενώ το εισιτήριο θα είναι 6 ευρώ.
Καθημερινά το Express Εύβοια 1 θα ξεκινάει το δρομολόγιο στις 8 το πρωί από Βόλο – Τρίκερι - Αγία Κυριακή - Πευκί, θα επιστρέφει στην ίδια διαδρομή και θα επανεκτελεί το ίδιο δρομολόγιο από Βόλο στις 2μμ.
Στο ενδιάμεσο, δηλαδή στις 10π.μ. και στις 4μ.μ., θα εκτελεί δρομολόγιο στη γραμμή Πευκί - Σκιάθος.
Το πλωτό χωρητικότητας 79 επιβατών καθελκύστηκε στις 6 Αυγούστου. Ο πλοιοκτήτης δεν θέλησε, λόγω νομικών ζητημάτων, να συμμετάσχει στο διαγωνισμό για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Βόλου - νησί Τρικερίου, που εντάχθηκε στις άγονες γραμμές και κατά συνέπεια ο ανάδοχος θα λάμβανε κρατική επιδότηση.
Αλλωστε το Express Εύβοια 1 ολοκλήρωσε τις εργασίες του στο τέλος Ιουνίου, ένα μήνα αφότου είχε παρέλθει η προθεσμία για συμμετοχή στον διαγωνισμό.
Την κοινότητα Τρικέρων εξυπηρετούσαν συγκοινωνιακά τα Ε/Γ πλοία της γραμμής Βόλου - Σποράδων, που προσέγγιζαν με καθημερινά δρομολόγια τα λιμάνια της.
Η θαλάσσια διαδρομή, διάρκειας μιας ώρας ήταν προτιμότερη σε σχέση με αυτή του ΚΤΕΛ που διαρκεί τρεις ώρες περίπου μέχρι την Αγ. Κυριακή, ενώ τα πλοία προσέγγιζαν και το νησί Τρίκερι. Τα δρομολόγια προς τα δύο λιμάνια της κοινότητας διακόπηκαν, προκαλώντας μεγάλη δυσχέρεια στους επισκέπτες, αλλά κυρίως στους μόνιμους κατοίκους.
Ο μόνος τρόπος σήμερα για τις μετακινήσεις των κατοίκων είναι τα ιδιωτικά μικρά σκάφη, πρακτική που εγκυμονεί κινδύνους, ενώ οι συνέπειες του αποκλεισμού είναι έκδηλες με την αναστολή των αναπτυξιακών δραστηριοτήτων και την τάση εγκατάλειψης της περιοχής από τους επαγγελματίες.
Οι κάτοικοι του νησιού τους χειμερινούς μήνες αριθμούν τους 150 περίπου, ενώ το καλοκαίρι ο πληθυσμός του νησιού αυξάνεται στους 1.500.
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
Σχετικά άρθρα:
Ξεκινά δρομολόγια το Exrpress Εύβοια από Πευκί για Βόλο
Σύνδεση Τρίκερι Βόλου με την Εύβοια
Με το πλωτό Express Εύβοια 1, μήκους 17 μέτρων και ταχύτητας 19 μιλίων την ώρα, αίρεται ο συγκοινωνιακός αποκλεισμός για το νησί Τρίκερι, ενώ συνδέεται η Β. Εύβοια με το Βόλο και τη Σκιάθο.
Τα δρομολόγια θα είναι καθημερινά και καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Η αντινομάρχης Μεταφορών Εύη Αδαμάκη ενημέρωνε χθες ότι το γρήγορο σκάφος θα χρειάζεται 50 λεπτά της ώρας για να φτάσει από Βόλο στο Τρίκερι, ενώ το εισιτήριο θα είναι 6 ευρώ.
Καθημερινά το Express Εύβοια 1 θα ξεκινάει το δρομολόγιο στις 8 το πρωί από Βόλο – Τρίκερι - Αγία Κυριακή - Πευκί, θα επιστρέφει στην ίδια διαδρομή και θα επανεκτελεί το ίδιο δρομολόγιο από Βόλο στις 2μμ.
Στο ενδιάμεσο, δηλαδή στις 10π.μ. και στις 4μ.μ., θα εκτελεί δρομολόγιο στη γραμμή Πευκί - Σκιάθος.
Το πλωτό χωρητικότητας 79 επιβατών καθελκύστηκε στις 6 Αυγούστου. Ο πλοιοκτήτης δεν θέλησε, λόγω νομικών ζητημάτων, να συμμετάσχει στο διαγωνισμό για την ακτοπλοϊκή σύνδεση Βόλου - νησί Τρικερίου, που εντάχθηκε στις άγονες γραμμές και κατά συνέπεια ο ανάδοχος θα λάμβανε κρατική επιδότηση.
Αλλωστε το Express Εύβοια 1 ολοκλήρωσε τις εργασίες του στο τέλος Ιουνίου, ένα μήνα αφότου είχε παρέλθει η προθεσμία για συμμετοχή στον διαγωνισμό.
Την κοινότητα Τρικέρων εξυπηρετούσαν συγκοινωνιακά τα Ε/Γ πλοία της γραμμής Βόλου - Σποράδων, που προσέγγιζαν με καθημερινά δρομολόγια τα λιμάνια της.
Η θαλάσσια διαδρομή, διάρκειας μιας ώρας ήταν προτιμότερη σε σχέση με αυτή του ΚΤΕΛ που διαρκεί τρεις ώρες περίπου μέχρι την Αγ. Κυριακή, ενώ τα πλοία προσέγγιζαν και το νησί Τρίκερι. Τα δρομολόγια προς τα δύο λιμάνια της κοινότητας διακόπηκαν, προκαλώντας μεγάλη δυσχέρεια στους επισκέπτες, αλλά κυρίως στους μόνιμους κατοίκους.
Ο μόνος τρόπος σήμερα για τις μετακινήσεις των κατοίκων είναι τα ιδιωτικά μικρά σκάφη, πρακτική που εγκυμονεί κινδύνους, ενώ οι συνέπειες του αποκλεισμού είναι έκδηλες με την αναστολή των αναπτυξιακών δραστηριοτήτων και την τάση εγκατάλειψης της περιοχής από τους επαγγελματίες.
Οι κάτοικοι του νησιού τους χειμερινούς μήνες αριθμούν τους 150 περίπου, ενώ το καλοκαίρι ο πληθυσμός του νησιού αυξάνεται στους 1.500.
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
Σχετικά άρθρα:
Ξεκινά δρομολόγια το Exrpress Εύβοια από Πευκί για Βόλο
Σύνδεση Τρίκερι Βόλου με την Εύβοια
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου