Εμβρόντητοι έμειναν οι συγγενείς του που θα πρέπει να την παραδώσουν στον ΟΠΑΔ
«Άφωνοι» έμειναν οι οικείοι ενός δημοσίου υπαλλήλου παραλαμβάνοντας τη κάρτα με τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης που θα πρέπει να χρησιμοποιούν όλοι οι ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι για να συναλλάσσονται με τα ασφαλιστικά τους ταμεία, καθώς ο άνθρωπος τους έχει πεθάνει εδώ και έξι χρόνια!
Παρά το γεγονός ότι είχαν δηλώσει εκείνη την περίοδο το θάνατο του και τηρήθηκαν όλες οι απαραίτητες διαδικασίες, (ακύρωση του βιβλιαρίου υγείας του κ.α) οι αρμόδιοι μηχανισμοί δεν φρόντισαν να τον αφαιρέσουν από τα μητρώα τους, με αποτέλεσμα να στείλουν την κάρτα σε έναν εδώ και χρόνια νεκρό.
Το τραγελαφικό της όλης κατάστασης είναι ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του Οργανισμού Περίθαλψης Ασφαλισμένων του Δημοσίου (ΟΠΑΔ) μόλις το 5% των καρτών σε σύνολο 1.500.000 δημοσίων υπαλλήλων σε πανελλήνιο επίπεδο, έχει φτάσει στους δικαιούχους και έτσι κάποιος που έχει ανάγκη τη κάρτα πρέπει να περιμένει και την ίδια στιγμή αποστέλλουν κάρτες σε νεκρούς.
Από το τοπικό παράρτημα του ΟΠΑΔ ανέφεραν ότι τέτοια λάθη είναι αναμενόμενα από την στιγμή που η εταιρία που έχει αναλάβει να εκδώσει και να αποστείλει τις κάρτες στους ασφαλισμένους, παίρνει τα στοιχεία από το Υπουργείο Εσωτερικών, τα οποία σχεδόν πάντα δεν είναι ενημερωμένα.
Προσθέτουν δε ότι από την πλευρά τους διαγράφουν από τους υπολογιστές τα στοιχεία ασφαλισμένων που έχουν πεθάνει και καλούν τους συγγενείς του νεκρού να καταθέσουν τη κάρτα στα γραφεία της υπηρεσίας για να λυθεί το θέμα.
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις αρμοδίων υπαλλήλων η καθυστέρηση στην αποστολή των καρτών στους δημοσίους υπαλλήλους εν ενεργεία και συνταξιούχους θα καθυστερήσει περίπου δύο με τρεις μήνες, την στιγμή που σε όλα σχεδόν τα υπόλοιπα ασφαλιστικά ταμεία οι δικαιούχοι έχουν παραλάβει τις κάρτες τους.
Από την εφημερίδα Νέος Τύπος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου