Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2010

Επιβάτες στον ΟΣΕ Βόλου, πλήρωσαν από την τσέπη τους την έλλειψη προσωπικού

Υποχρεώθηκαν σε έκδοση προσαυξημένου εισιτηρίου εντός του τρένου αφού ο ένας υπάλληλος στα ταμεία δεν προλάβαινε να εξυπηρετήσει την ουρά επιβατών!
Σοβαρά προβλήματα υποδομών και έλλειψης προσωπικού στον ΟΣΕ του Βόλου, καταγγέλλουν καθημερινά οι πολίτες. Μετά την περικοπή των δρομολογίων των τοπικών γραμμών, η υποβάθμιση του Οργανισμού στην πόλη, συνεχίζεται.
Η νέα καταγγελία, που αναρτήθηκε χθες σε δημοφιλές ιστολόγιο στο διαδίκτυο, αφορά στην έλλειψη προσωπικού, καθώς, σύμφωνα με αυτή, επιβάτες που ταξίδευαν για την Θεσσαλονίκη υποχρεώθηκαν να εκδώσουν εισιτήρια μέσα στο τρένο, προσαυξημένα κατά 50%.
Αντί η νέα πολιτική ηγεσία του ΟΣΕ να εκμεταλλευτεί την «χρυσή» γι' αυτόν ευκαιρία που προσφέρει η κατολίσθηση στα Τέμπη και η υποχρεωτική διακοπή της κυκλοφορίας, συνεχίζει την πολιτική της αδιαφορίας για την αναβάθμισή του. Το περιστατικό που αναρτήθηκε (προ)χθες στο δημοφιλές ιστολόγιο "troktiko.blogspot.com", είναι ενδεικτικό.
Η καταγγελία έχει ως εξής: «Θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω το τι συνέβη χθες (σ.σ. Παρασκευή) στον σιδηροδρομικό σταθμό Βόλου. Τα συμπεράσματα έπειτα δικά σας. Οι υπάλληλοι στον ΟΣΕ Βόλου από νωρίς το μεσημέρι που είχαμε πάει να βγάλουμε εισιτήριο για Θεσσαλονίκη μας είχαν γνωστοποιήσει ότι δεν μπορούν να κάνουν προέκδοση στα εισιτήριά μας για τη μοναδική (!) αμαξοστοιχία που βολεύει η ανταπόκριση στη Λάρισα. Έτσι λοιπόν αφού μας αρνήθηκαν την προέκδοση, μας είπαν να πάμε στον σταθμό γύρω στις 8 παρά για να βγάλουμε εισιτήριο, όταν το τρένο έφευγε στις 8.30. Ως αποτέλεσμα στον σταθμό σχηματίστηκε ουρά περισσοτέρων από 50 άτομα κάθε στιγμή. Στα 3 ταμεία του ΟΣΕ λοιπόν στο πόστο του ήταν μόνο ένας υπάλληλος για να κόβει εισιτήρια. Όπως ήταν φυσικό δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν παρά ελάχιστο κόσμο και ανακοίνωσαν φωνάζοντας (ούτε λόγος για μεγάφωνα) "μπείτε όλοι στο τρένο, θα κοπούν εισιτήρια μέσα". Αφού λοιπόν ξεκίνησε το τρένο, μας πληροφόρησαν πως τα εισιτήρια όταν κόβονται στο τρένο είναι 50% ακριβότερα από τα κανονικά και επιπλέον δεν μπορούσαν να κόψουν εισιτήρια για το επόμενο τρένο που θα παίρναμε ως ανταπόκριση από τη Λάρισα. Οπότε έπρεπε να κόψουμε εισιτήριο για ολόκληρη τη διαδρομή με 50% αύξηση!!! Για ένα εισιτήριο δηλαδή αξίας 20 ευρώ έπρεπε ο κάθε επιβάτης να πληρώσει 30 επειδή αυτοί δεν ήταν στο πόστο τους και έπιναν τον καφέ τους αραχτοί ή δεν είχαν καν πάει στη δουλειά τους.
Δεν ξέρω πώς αντιλαμβάνεστε εσείς το θέμα αλλά προσωπικά το θεωρώ μέγιστη εξαπάτηση των καταναλωτών και σκοπεύω να κάνω καταγγελία και στο ΙΝΚΑ. Ντροπή για το πως κατάντησαν έναν οργανισμό που εξυπηρετούσε πριν μερικά χρόνια χιλιάδες κόσμο καθημερινά και πλέον έχει καταντήσει μαρτύριο η μετακίνηση με αυτόν.
ΥΓ. Αντίστοιχη ουρά για εισιτήρια υπήρχε και άλλες ώρες στον σταθμό, οπότε πολύ φοβάμαι πως η ίδια τακτική ακολουθήθηκε και σε άλλες αναχωρήσεις αμαξοστοιχιών».
Δεν αμφισβητείται η καταγγελία
Κύκλοι μέσα από τον ΟΣΕ του Βόλου, δεν αρνούνται πως όσα καταγγέλλονται δεν αποκλείεται να έχουν συμβεί. Τα δρομολόγια προς τη Λάρισα έχουν, εδώ και ένα χρόνο, περικοπεί δραματικά, με αποτέλεσμα η Μαγνησία να είναι σχεδόν αποκλεισμένη σιδηροδρομικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 32 δρομολόγια που υπήρχαν μέχρι πέρυσι, φέτος εκτελούνται μόνο 12, με το πρώτο τρένο για τη Λάρισα να αναχωρεί στις 9 το πρωί.
Για το ίδιο το περιστατικό που κατήγγειλε ο αναγνώστης, οι ίδιοι κύκλοι, μιλώντας στο «Ν.Τ» επεσήμαναν το παράδοξο του πράγματος. Όπως είπαν, βάσει ενός παλιού κανονισμού, από το Βόλο δεν μπορούν να εκδοθούν εισιτήρια για γραμμές με ανταπόκριση (π.χ. για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη μέσω Λάρισας) κι αν συμβαίνει κάτι τέτοιο, τότε οι ίδιοι οι υπάλληλοι του ΟΣΕ παίρνουν το ρίσκο. Σύμφωνα με τον κανονισμό του Οργανισμού Σιδηροδρόμων εάν κάποιος εκδώσει εισιτήριο από το Βόλο για την Θεσσαλονίκη για παράδειγμα και το τρένο παρουσιάσει βλάβη στη Λάρισα, τότε ο επιβάτης δεν αποζημιώνεται. Θα πρέπει, αντίθετα, να εκδοθεί τοπικό εισιτήριο Βόλου-Λάρισας και μετά είτε ο επιβάτης να γίνει σπρίντερ και να προλάβει σε λιγότερο από πέντε λεπτά να εκδώσει νέο εισιτήριο για τον επόμενο προορισμό του είτε να περιμένει μέχρι να έρθει το επόμενο τρένο.
Όσον αφορά στο προσωπικό, είναι γεγονός ότι ο Οργανισμός αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, ακόμη και σε βασικές οργανικές θέσεις. Πανελλαδικά, εκτιμάται ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού, τουλάχιστον για 6.000 άτομα.
«Δεν έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε την καταγγελία», δήλωσε ο προϊστάμενος της γραμμής Βόλου του ΟΣΕ, κ. Γιάννης Αντωνιάδης, «όμως υπάρχει κανονισμός στον Οργανισμό βάσει του οποίου τα εισιτήρια που εκδίδονται εντός του τρένου είναι προσαυξημένα κατά 50%».
«Εφ' όσων υπήρχε μεγάλη ουρά, ο σταθμάρχης δεν μπορούσε να καθυστερήσει το τρένο, λόγω και της ανταπόκρισης που έπρεπε να γίνει, γι' αυτό και έδωσε την εντολή να αναχωρήσει», δήλωσε ο ίδιος.
Κατερίνα Λαμπρονίκου
Από την εφημερίδα Νέος Τύπος

buzz it!

Related Posts with Thumbnails
 
Προσαρμοσμένη αναζήτηση
    follow me on Twitter

    Αξίζει να τα δείτε...

    Οι φίλοι μου στο Sync.gr

    ΜΑΓΝΗΤΗΣ Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template