Ούτε η πολυήμερη απεργία των υπαλλήλων στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, τον Πειραιά, που προκήρυξε η Ομοσπονδία Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) ενόψει έκδοσης από το ΣτΕ της απόφασης για τη νομιμότητα ή μη της κυβερνητικής απόφασης για τη μεταβίβαση του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά στην κινεζική Cosco, ήταν αρκετή να αναζωογονήσει την εμπορευματική κίνηση στο λιμάνι του Βόλου, μολονότι στους χώρους του ΟΛΠ έχουν συσσωρευτεί χιλιάδες κοντέινερ με εμπορεύματα.
Δυστυχώς το λιμάνι του Βόλου εδώ και πολλούς μήνες κινείται σε χαμηλούς ρυθμούς, κάτι που έχει να κάνει με το γεγονός ότι παρατηρείται σημαντική πτώση στον όγκο των εισαγωγών και των εξαγωγών προς και από τις επιχειρήσεις που εδρεύουν στις δύο ΒΙΠΕ Βόλου, έλεγαν χθες εμφαντικά μέλη του Συνδέσμου Λιμενεργατών Βόλου.
Τα εμπορευματοκιβώτια, που έχουν και τα μεγαλύτερα οφέλη για τα οικονομικά του ΟΛΒ, σε σχέση με τα χύδην φορτία, όπως λένε οι λιμενεργάτες του Βόλου, έχουν μειωθεί σε σημαντικό βαθμό τον τελευταίο χρόνο. Τα βασικότερα φορτία που διακινούνται, όπως προσθέτουν μέλη του Συνδέσμου, αυτή την περίοδο από το λιμάνι του Βόλου είναι χύδην φορτία με λιπάσματα που έρχονται στο λιμάνι του Βόλου από το εξωτερικό και τα οποία διακινούνται με φορτηγά προς το νέο εργοστάσιο ενσάκκισης λιπασμάτων «ΓΑΒΡΙΗΛ», το οποίο έχει αρχίσει να λειτουργεί το τελευταίο διάστημα στη ΒΙΠΕ Βόλου.
Κατά τα λοιπά η όποια κινητικότητα παρατηρείται αυτήν την περίοδο στο λιμάνι του Βόλου είναι η συνήθης κίνηση για την εκφόρτωση στην προβλήτα των σιλό ποσοτήτων σκραπ που προορίζονται ως πρώτη ύλη για τις δύο χαλυβουργίες του Μάνεση, ενώ εξαγωγές υπάρχουν από το λιμάνι του Βόλου από σημαντικές βιομηχανίες μεταλλικών κατασκευών που δραστηριοποιούνται στο Βόλο και ειδικότερα της ΜΕΤΚΑ, της ΒΕΜΕΚΕΠ, της ΤΕΜΚΑ κ.α. Βιομηχανίες που έχουν εξαγωγικό προσανατολισμό κυρίως σε αραβικές χώρες και στις χώρες της Βόρειας Αφρικής.
Δυστυχώς το λιμάνι του Βόλου εδώ και πολλούς μήνες κινείται σε χαμηλούς ρυθμούς, κάτι που έχει να κάνει με το γεγονός ότι παρατηρείται σημαντική πτώση στον όγκο των εισαγωγών και των εξαγωγών προς και από τις επιχειρήσεις που εδρεύουν στις δύο ΒΙΠΕ Βόλου, έλεγαν χθες εμφαντικά μέλη του Συνδέσμου Λιμενεργατών Βόλου.
Τα εμπορευματοκιβώτια, που έχουν και τα μεγαλύτερα οφέλη για τα οικονομικά του ΟΛΒ, σε σχέση με τα χύδην φορτία, όπως λένε οι λιμενεργάτες του Βόλου, έχουν μειωθεί σε σημαντικό βαθμό τον τελευταίο χρόνο. Τα βασικότερα φορτία που διακινούνται, όπως προσθέτουν μέλη του Συνδέσμου, αυτή την περίοδο από το λιμάνι του Βόλου είναι χύδην φορτία με λιπάσματα που έρχονται στο λιμάνι του Βόλου από το εξωτερικό και τα οποία διακινούνται με φορτηγά προς το νέο εργοστάσιο ενσάκκισης λιπασμάτων «ΓΑΒΡΙΗΛ», το οποίο έχει αρχίσει να λειτουργεί το τελευταίο διάστημα στη ΒΙΠΕ Βόλου.
Κατά τα λοιπά η όποια κινητικότητα παρατηρείται αυτήν την περίοδο στο λιμάνι του Βόλου είναι η συνήθης κίνηση για την εκφόρτωση στην προβλήτα των σιλό ποσοτήτων σκραπ που προορίζονται ως πρώτη ύλη για τις δύο χαλυβουργίες του Μάνεση, ενώ εξαγωγές υπάρχουν από το λιμάνι του Βόλου από σημαντικές βιομηχανίες μεταλλικών κατασκευών που δραστηριοποιούνται στο Βόλο και ειδικότερα της ΜΕΤΚΑ, της ΒΕΜΕΚΕΠ, της ΤΕΜΚΑ κ.α. Βιομηχανίες που έχουν εξαγωγικό προσανατολισμό κυρίως σε αραβικές χώρες και στις χώρες της Βόρειας Αφρικής.
Αντώνης Τσελέντης
Από την εφημερίδα Ταχυδρόμος
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου