Περίπου 3.000 βιογραφικά έχουν υποβληθεί στο Διαδίκτυο για την πλήρωση των θέσεων γενικών και ειδικών γραμματέων της κυβέρνησης και γενικών γραμματέων των Περιφερειών, στο πλαίσιο του «διαγωνισμού» που έχει προκηρύξει η κυβέρνηση.
Η ανταπόκριση εντυπωσίασε την κυβέρνηση καθώς υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες των συνεργατών του κ. Γ. Παπανδρέου, και μάλιστα όταν αυτή προέκυψε σε λιγότερες από 24 ώρες.
Μια πρόχειρη αξιολόγηση των βιογραφικών που έχουν αποσταλεί στον δικτυακό τόπο opengov.gr που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Γραφείου του Πρωθυπουργού, αποκαλύπτει ότι περίπου 2.000 από τις αιτήσεις, προέρχονται από ενδιαφέροντες ανθρώπους, οπότε η διαδικασία επιλογής των γενικών και των ειδικών γραμματέων προβλέπεται αρκετά δύσκολη.
Όσοι επιλεγούν θα κληθούν να υποβάλουν, με όρους εμπιστευτικότητας, αναλυτική κατάσταση των περιουσιακών στοιχείων τους, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια αλλά και να αποφευχθεί η διασπάθιση του δημοσίου χρήματος.
Η αξιολόγηση των αιτήσεων θα γίνει από το Γραφείο του Πρωθυπουργού, από μια ομάδα συνεργατών του την οποία θα συντονίζει ο υπουργός Επικρατείας κ. Χ. Παμπούκης με τη συμμετοχή του αρμόδιου κατά περίπτωση υπουργού. Ασαφές όμως παραμένει τόσο τα άτομα που θα συγκροτούν την επιτροπή αξιολόγησης, όσο και το εάν θα δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία των ενδιαφερομένων για τις διάφορες θέσεις ώστε να μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει ότι επελέγησαν οι καταλληλότεροι.
Πιθανό είναι ότι ανάλογη διαδικασία θα ακολουθηθεί και για άλλες θέσεις ευθύνης στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, μάλιστα συζητείται η πιθανότητα με τον ίδιο τρόπο να αναδειχτεί ο πρόεδρος της ΕΡΤ άλλα και οι επικεφαλής άλλων δημόσιων οργανισμών.
Οι επιβολή των αιτήσεων ολοκληρώνεται στις 13 Οκτωβρίου και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τον τελικό αριθμό των υποψηφίων.
Πηγή: Βήμα
Η ανταπόκριση εντυπωσίασε την κυβέρνηση καθώς υπερέβη κατά πολύ τις προσδοκίες των συνεργατών του κ. Γ. Παπανδρέου, και μάλιστα όταν αυτή προέκυψε σε λιγότερες από 24 ώρες.
Μια πρόχειρη αξιολόγηση των βιογραφικών που έχουν αποσταλεί στον δικτυακό τόπο opengov.gr που βρίσκεται στην ιστοσελίδα του Γραφείου του Πρωθυπουργού, αποκαλύπτει ότι περίπου 2.000 από τις αιτήσεις, προέρχονται από ενδιαφέροντες ανθρώπους, οπότε η διαδικασία επιλογής των γενικών και των ειδικών γραμματέων προβλέπεται αρκετά δύσκολη.
Όσοι επιλεγούν θα κληθούν να υποβάλουν, με όρους εμπιστευτικότητας, αναλυτική κατάσταση των περιουσιακών στοιχείων τους, ώστε να διασφαλίζεται η διαφάνεια αλλά και να αποφευχθεί η διασπάθιση του δημοσίου χρήματος.
Η αξιολόγηση των αιτήσεων θα γίνει από το Γραφείο του Πρωθυπουργού, από μια ομάδα συνεργατών του την οποία θα συντονίζει ο υπουργός Επικρατείας κ. Χ. Παμπούκης με τη συμμετοχή του αρμόδιου κατά περίπτωση υπουργού. Ασαφές όμως παραμένει τόσο τα άτομα που θα συγκροτούν την επιτροπή αξιολόγησης, όσο και το εάν θα δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία των ενδιαφερομένων για τις διάφορες θέσεις ώστε να μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει ότι επελέγησαν οι καταλληλότεροι.
Πιθανό είναι ότι ανάλογη διαδικασία θα ακολουθηθεί και για άλλες θέσεις ευθύνης στον ευρύτερο δημόσιο τομέα, μάλιστα συζητείται η πιθανότητα με τον ίδιο τρόπο να αναδειχτεί ο πρόεδρος της ΕΡΤ άλλα και οι επικεφαλής άλλων δημόσιων οργανισμών.
Οι επιβολή των αιτήσεων ολοκληρώνεται στις 13 Οκτωβρίου και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τον τελικό αριθμό των υποψηφίων.
Πηγή: Βήμα
Από TVXS
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου